Welcome To E-JUST Library

الأولاد و البنات يتعلمون بطرق متباينة : (Record no. 1237)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02864nam a22005177a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-NbEJU
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250112080958.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 240122s2020 ua ||||gr|||| 00| 0 ara d
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER
Copyright or legal deposit number 2020 / 15847
Assigning agency مصر . دار الكتب و الوثائق القومية
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789779217697
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-NbEJU
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-NbEJU
041 1# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
Language code of original eng
050 00 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LC212.9
Item number .G87 2020
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name جوريان ، مايكل
240 10 - UNIFORM TITLE
Uniform title Boys and Girls Learn Differently : A Guide for Teachers and Parents
Language of a work Arabic
245 10 - TITLE STATEMENT
Title الأولاد و البنات يتعلمون بطرق متباينة :
Remainder of title دليل للمعلمين و الآباء /
Statement of responsibility, etc. تأليف : مايكل جوريان ، كاثي ستيفنز ، باتريشيا هينلي ، تيري ترومان ؛ ترجمة : راقية جلال الدويك ؛ مراجعة : ليلى كرم الدين
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement الطبعة الأولى
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. المركز القومي للترجمة ،
Date of publication, distribution, etc. 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 448 صفحة ؛
Dimensions 24 سم .
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement المشروع القومي للترجمة
Volume/sequential designation 2901
500 ## - GENERAL NOTE
General note يشتمل على قائمة محتويات
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Linkage يشتمل على إرجاعات ببليوجرافية .
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note هذا العمل ترجمة لكتاب : Boys and Girls Learn Differently : A Guide for Teachers and Parents
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term qrmak
Topical term or geographic name entry element التعلم
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term qrmak
Topical term or geographic name entry element الفروق الفردية في التعليم
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term qrmak
Topical term or geographic name entry element الخلايا العصبية
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ستيفنز ، كاثي ،
Relator term مؤلف مشارك
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هينلي ، باتريشيا ،
Relator term مؤلف مشارك
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ترومان ، تيري ،
Relator term مؤلف مشارك
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name الدويك ، راقية جلال ،
Relator term مترجم
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name كرم الدين ، ليلى ،
Relator term مراجع
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عبد الصبور ، أحمد ،
Relator term مصحح لغوي
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name كامل ، حسن ،
Relator term مشرف فني
880 1# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 100-01/(3/r
a Jūryān , Maykil ,
880 13 - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 245-02/(3/r
a al-Awlād wa-al-banāt yataʻallamūn bi-ṭurq mutabāyinah :
b dalīl lil-muʻallimīn wa-al-ābāʼ /
c taʼlīf : Maykil Jūryān , Kāthī Stīfinz Hinlī , Tirī Turūmān ; tarjamat : Rāqiyah Jalāl al-Duwīk ; murājaʻat : Layla Karam al-Dīn
880 ## - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 250-03/(3/r
a al-Ṭabʻah al-ūlá
880 ## - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 260-04/(3/r
a al-Qāhirah :
b al-Markaz al-Qawmī lil-Tarjamah ,
c 2020
880 0# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 490-05/(3/r
a al-Mashrūʻ al-qawmī lil-tarjamah 2901
880 1# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 700-06/(3/r
a Hinlī , Kāthī Stīfinz ,
e co-author
880 1# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 700-07/(3/r
a Turūmān , Tirī ,
e co-author
880 1# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 700-08/(3/r
a al-Duwīk , Rāqiyah Jalāl ,
e translator
880 1# - ALTERNATE GRAPHIC REPRESENTATION
Linkage 700-09/(3/r
a Karam al-Dīn , Layla ,
e supervisor
901 ## - Cataloger information
Cataloger Name sara sorur
902 ## - PDF File name
PDF File name ARA_03_(470)
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Suppress in OPAC No
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
    Library of Congress Classification     Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي 02/25/2024   LC212.9 .G87 2020 10006496 02/25/2024 C. 1 02/25/2024 Books
    Library of Congress Classification     Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي 02/25/2024   LC212.9 .G87 2020 10003324 02/25/2024 C. 2 02/25/2024 Books

All Rights Reserved
Egypt-Japan University of Science and Technology (E-JUST) © 2024