دور نظم المعلومات التسويقية في دعم التسويق المصرفي : دراسة ميدانية على عينة من المصارف في فلسطين /
منصور ، مجيد مصطفى عثمان
دور نظم المعلومات التسويقية في دعم التسويق المصرفي : دراسة ميدانية على عينة من المصارف في فلسطين / Role of marketing information systems in supporting bank marketing : A field study of a sample of banks in Palestine د. مجيد مصطفى عثمان منصور - رئيس قسم التسويق - كلية الاقتصاد و العلوم الإدارية - جامعة النحاج الوطنية - فلسطين - القاهرة : المنظمة العربية للتنمية الإدارية ، 2013 - 52 صفحة ؛ 24 سم
ذكر في صفحة عنوان الكتاب أن هذا الكتاب إصدار خاص محكم عن المجلة العربية للإدارة
دورية إقليمية نصف سنوية محكمة
تصدرها المنظمة العربية للتنمية الإدارية - جامعة الدول العربية
تم تسلم الدراسة في يونيو 2012 ، و تم نشره في نوفمبر 2012
information systems play in supporting bank marketing in the This study sought to identify the role of which marketing banks spreading in Nablus and tulkrem , to this , a target population (638) employees was selected . The researcher developed a questionnaire to find out what marketing information systems play in bank marketing . The sample excluded secretaries , janitors . The questionnaire domains were significance of marketing information quality of assurance marketing information , effectiveness of marketing information , and employment of marketing information's . A panel of referees , experts in administration , marketing and information systems reviewed the study questionnaire to check its validity and reliability . It was administer then on a randomly chosen sample of 164 employees . After data collection and statistical processing and analysis , using deceptive and analytical 1 methods such as t-test for two independent samples , and one way ANOVA analysis
9789774730337
تسويق البنوك--فلسطين--معالجة بيانات
البنوك--فلسطين
HG1616.M3 / M36 2013
دور نظم المعلومات التسويقية في دعم التسويق المصرفي : دراسة ميدانية على عينة من المصارف في فلسطين / Role of marketing information systems in supporting bank marketing : A field study of a sample of banks in Palestine د. مجيد مصطفى عثمان منصور - رئيس قسم التسويق - كلية الاقتصاد و العلوم الإدارية - جامعة النحاج الوطنية - فلسطين - القاهرة : المنظمة العربية للتنمية الإدارية ، 2013 - 52 صفحة ؛ 24 سم
ذكر في صفحة عنوان الكتاب أن هذا الكتاب إصدار خاص محكم عن المجلة العربية للإدارة
دورية إقليمية نصف سنوية محكمة
تصدرها المنظمة العربية للتنمية الإدارية - جامعة الدول العربية
تم تسلم الدراسة في يونيو 2012 ، و تم نشره في نوفمبر 2012
information systems play in supporting bank marketing in the This study sought to identify the role of which marketing banks spreading in Nablus and tulkrem , to this , a target population (638) employees was selected . The researcher developed a questionnaire to find out what marketing information systems play in bank marketing . The sample excluded secretaries , janitors . The questionnaire domains were significance of marketing information quality of assurance marketing information , effectiveness of marketing information , and employment of marketing information's . A panel of referees , experts in administration , marketing and information systems reviewed the study questionnaire to check its validity and reliability . It was administer then on a randomly chosen sample of 164 employees . After data collection and statistical processing and analysis , using deceptive and analytical 1 methods such as t-test for two independent samples , and one way ANOVA analysis
9789774730337
تسويق البنوك--فلسطين--معالجة بيانات
البنوك--فلسطين
HG1616.M3 / M36 2013