Dawr nuẓum al-maʻlūmāt al-taswīqīyah fī daʻm al-taswīq al-miṣrafī : dirāsah mayydānīyah ʻalá ʻayyinah min al-maṣārif fī filasṭīn /
دور نظم المعلومات التسويقية في دعم التسويق المصرفي : دراسة ميدانية على عينة من المصارف في فلسطين / د. مجيد مصطفى عثمان منصور - رئيس قسم التسويق - كلية الاقتصاد و العلوم الإدارية - جامعة النحاج الوطنية - فلسطين
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9789774730337
- Role of marketing information systems in supporting bank marketing : A field study of a sample of banks in Palestine
- HG1616.M3 M36 2013
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي | HG1616.M3 M36 2013 (Browse shelf(Opens below)) | C. 1 | Available | 10003050 | |
![]() |
Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي | HG1616.M3 M36 2013 (Browse shelf(Opens below)) | C. 2 | Available | 10003205 |
ذكر في صفحة عنوان الكتاب أن هذا الكتاب إصدار خاص محكم عن المجلة العربية للإدارة
دورية إقليمية نصف سنوية محكمة
تصدرها المنظمة العربية للتنمية الإدارية - جامعة الدول العربية
تم تسلم الدراسة في يونيو 2012 ، و تم نشره في نوفمبر 2012
information systems play in supporting bank marketing in the This study sought to identify the role of which marketing banks spreading in Nablus and tulkrem , to this , a target population (638) employees was selected . The researcher developed a questionnaire to find out what marketing information systems play in bank marketing . The sample excluded secretaries , janitors . The questionnaire domains were significance of marketing information quality of assurance marketing information , effectiveness of marketing information , and employment of marketing information's . A panel of referees , experts in administration , marketing and information systems reviewed the study questionnaire to check its validity and reliability . It was administer then on a randomly chosen sample of 164 employees . After data collection and statistical processing and analysis , using deceptive and analytical 1 methods such as t-test for two independent samples , and one way ANOVA analysis
There are no comments on this title.