Dawr nuẓum al-maʻlūmāt al-taswīqīyah fī daʻm al-taswīq al-miṣrafī : dirāsah mayydānīyah ʻalá ʻayyinah min al-maṣārif fī filasṭīn /
دور نظم المعلومات التسويقية في دعم التسويق المصرفي : دراسة ميدانية على عينة من المصارف في فلسطين / د. مجيد مصطفى عثمان منصور - رئيس قسم التسويق - كلية الاقتصاد و العلوم الإدارية - جامعة النحاج الوطنية - فلسطين
Material type:
- 9789774730337
- Role of marketing information systems in supporting bank marketing : A field study of a sample of banks in Palestine
- HG1616.M3 M36 2013
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي | HG1616.M3 M36 2013 (Browse shelf(Opens below)) | C. 1 | Available | 10003050 | |
![]() |
Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي | HG1616.M3 M36 2013 (Browse shelf(Opens below)) | C. 2 | Available | 10003205 |
Browsing Fayza Aboulnaga Central Library | مكتبة فايزة أبو النجا المركزية بالحرم الجامعي shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
ذكر في صفحة عنوان الكتاب أن هذا الكتاب إصدار خاص محكم عن المجلة العربية للإدارة
دورية إقليمية نصف سنوية محكمة
تصدرها المنظمة العربية للتنمية الإدارية - جامعة الدول العربية
تم تسلم الدراسة في يونيو 2012 ، و تم نشره في نوفمبر 2012
information systems play in supporting bank marketing in the This study sought to identify the role of which marketing banks spreading in Nablus and tulkrem , to this , a target population (638) employees was selected . The researcher developed a questionnaire to find out what marketing information systems play in bank marketing . The sample excluded secretaries , janitors . The questionnaire domains were significance of marketing information quality of assurance marketing information , effectiveness of marketing information , and employment of marketing information's . A panel of referees , experts in administration , marketing and information systems reviewed the study questionnaire to check its validity and reliability . It was administer then on a randomly chosen sample of 164 employees . After data collection and statistical processing and analysis , using deceptive and analytical 1 methods such as t-test for two independent samples , and one way ANOVA analysis
There are no comments on this title.